26. Ennstal Classic: Výlet do minulosti s Merzariem, Stuckem, Audettem a Bellem
Třídenní rallye veteránů štýrským údolím Ennstal a pohořím Tauern byla i při svém 26. vydání přeplněná superlativy. Vedle 250 účastněných vozů a posádek rallye vyrovnanosti (letos ji vyhráli Alexander a Florian Deopito na Volvu 122S z roku 1958), z nichž byl každý exponát klenotem sama o sobě, uspořádal bývalý přední rakouský korespondent F1 Helmut Zwickl se svým týmem i (dnes již klasickou) Grand Prix von Gröbming ulicemi městečka nedaleko známého Schladmingu.
Snad žádný rakouský průmyslník nebo manažer si již nemůže dovolit, aby při tomto podniku chyběl. Vedle bossů velkých koncernů se letos do spartánských kokpitů veteránů opět vtěsnali i přední zástupci kultury a především osobnosti motorsportu. Ennstal Classic se letos poprvé zúčastnili legendární pilot Ferrari a Alfy Romeo Arturo Merzario a syn velkého Jacka, vývalý pilot F1 a vítěz Le Mans, David Brabham.
Mimo nich si start nenechali ujít „zkušenější“ velká jména tohoto podniku jako bývalý manažer McLarenu Jo Ramirez, vedoucí Lancie a Ferrari Daniele Audetto, ex-pilot F1 a vítěz Le Mans Hans Joachim Stuck, tovární pilot Ferrari a Porsche Derek Bell, rakouský evergreen Dieter Quester, motorový čaroděj Mario Illien nebo vnuk velkého Ferdinanda Porscheho, Dr. Wolfgang Porsche.
Pojďte s sebou na malý výběr dojmů Romana Klemma ze setkání „přátel opravdového motorsportu“, jehož návštěvu lze i každému fandovi z Čech vřele doporučit!
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.