Paddy Lowe minimálně na čas opouští tým Williams a ruku v ruce s tím se objevila informace, že stáj musí pořádně zapracovat na svém monopostu, jinak by klidně mohla být z prvního závodu F1 v Austrálii vyloučena. Jsou tyto dvě skutečnosti takto bezprostředně po sobě pouhou náhodou?
Zatímco úprava zpětných zrcátek bude pro Williams v podstatě banální záležitostí, byť to může být zásah do aerodynamiky, o zavěšení předních kol už se to zdaleka říci nedá. Tam už si mechanici a inženýři pořádně máknou.
Pokud by to snad to závodu v Austrálii nestihli, experti Mezinárodní automobilové federace by příliš nadšeni nebyli a týmu by reálně hrozilo, že se vůbec neobjeví na startu. Jde o to, že pravidla jasně říkají, že zavěšení se může skládat pouze ze šesti dílů. Williams ale přidal ještě jeden díl, který teď musí urychleně odstranit. Uvidíme, jestli všechno klapne a monoposty Williamsu si budou moci v Melbourne stoupnout na start.