Motorsport Monday CZ
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
Motorsport Monday CZ
No Result
View All Result

Česká Barbie balí chlapy: Co bylo s Pietrem Fittipaldim?

Co tihle dva spolu?

Co tihle dva spolu?

Blonďatá Barbie z České republiky má řadu předností. Krásný úsměv, sexy postavu nebo opravdu velké…oči. Dominika Myslivcová teď v reklamě na sušenky Manner balí chlapy, o čemž by mohl vyprávět i brazilský automobilový závodník Pietro Fittipaldi.

Vnuk dvojnásobného mistra světa vozů Formule 1 Emersona Fittipaldiho si letos připsal triumf v seriálu Formula V8 3.5 v barvách české stáje Lotus. A jak je vidět, malá země ve středu Evropy se mu opravdu zalíbila. Ono ne nadarmo se říká, že právě v Česku jsou nejkrásnější holky na světě.

Myslivcová, jejíž videa už na youtube vidělo přes 100 milionů fanoušků dokazuje, že na tom opravdu něco je. Prý i Pietra nalákala na sušenky Manner, a ten se jako správný chlap na jídlo zkrátka chytil. Přitom blondýnka měla v záloze ještě jeden trumf – dozvěděla se, že Brazilec rád hraje na Playstationu. Těžká volba – Barbie, sušenky nebo hry?

Foto: archiv

Pietro má před sebou velkou kariéru
Myslivcová ráda exotiku
Co tihle dva spolu?
Pánové, co vy na ni?
Předchozí článek

Nad GP Velké Británie se stahují mračna, ze seriálu možná vypadne

Další článek

Formule E ruší časové omezení v pitstopu. Není to nebezpečné?

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}