Chlapi koukali na formuli, dámy vyrazily na veletrh krásy. Děti se těšily na Myslivcovou
Zatímco mužská část populace věnovala sobotu sledování kvalifikace na Velkou cenu Austrálie vozů Formule 1, zbytek rodiny vyrazil na veletrhy krásy Interbeauty Prague a World of Beauty & Spa 2019. I když, ruku na srdce. Řada pánů se „nenápadně“ přidala, aby mohla okukovat držitelku českého rekordu ve sledovanosti na YouTube, blogerku, herečku, zpěvačku ale také modelku Dominiku Myslivcovou. Ta se totiž rozhodla splnit sen tisícům mladých lidí a na výstavišti v Letňanech proběhlo historicky první setkání s růžovým andělem.
Za Dominikou, do její růžové expozice, na veletrh Interbeauty Prague na výstaviště v Letňanech dorazilo obrovské množství fanoušků. Tvořily se fronty nedočkavců, kteří se těšili na setkání s rozzářenou Dominikou. Udělat si selfie s růžovým andílkem a popovídat si s ní, po tom toužily jak mladší dívky, tak urostlí mladíci. Nejstaršímu fanouškovi, který za ní dorazil, je úctyhodných 79 let. „Splnila jsem si svůj sen, dotknout se Dominiky, mluvit s ní. Je prostě kouzelná,“ řekla devítiletá Sofie z Ostravy. „Setkání s nádhernou Dominikou jsem si prostě nemohl nechat ujít. Jsem moc rád, že jsem se s ní sešel,“ doplnil téměř osmdesátiletý pan Veselý. „Domča mne objala, jsem tak šťastná, nikdy na to nezapomenu,“ prozradila nám dvanáctiletá Aneta z Prahy.
Dominika je pro mnohé dívky opravdovou inspirací. Od svých 11let měla velice známý a oblíbený blog pod názvem Didlinka-d, protože tehdy sbírala malé plyšové myšky Didlinka-d. V blogu radila dívkám ohledně líčení a pomáhala jim také řešit trable s láskou. Jako nejmladší úspěšnou youtuberku a blogerku si ji v pouhých 16letech pozval Jan Kraus do svého pořadu na obávanou červenou sedačku. Tento díl si na youtubu pustilo více než jeden a půl milionu lidí.
Dominika ovšem také ráda zpívá. Její videoklip Barbie girl zhlédlo na youtube více než 77 milionů lidí. Na Instagramu má Dominiku více než 196 000 fanoušků a na jejím youtube kanále ji sleduje přes 250 000 lidí. Tato úspěšná sexy kráska je ovšem také zakladatelkou soutěže Miss Princess pro dívky od 4 do 12 let. Pro spolupráci ji oslovili do svých reklamních kampaní společnosti Manner, Ondrášovka, Camp David, Aquapalace Praha, NADRA IN či Petra Clinic.
Její další videoklip Pink rap má úžasných téměř 7 500 000 zhlédnutí, klip Pink luxury vidělo více než 1 400 000 lidí. Dominiko, jen tak dál!
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.