Ferdinand Habsburg (to „von“ mu zakázali) je nejen přímým potomkem Rakousko-Uherského mocnáře, je i velmi dobrým závodníkem.
Po několika úspěšných sezonách ve formuli Renault a Formuli 3 se mu naskytla příležitost, nastoupit za značku Aston Martin v renomované DTM a stal se tak jednou ze ústředních osovností prvního závodu tohoto mistrovství v Hockenheimu. Nejen kolem „mladého Císařpána“ se ale bude točit tato foto-story…
Text a foto: Roman Klemm
Oba debutanti Astonu Martin Ferdinand Habsburg a Jake Dennis si před závodem přejí mnoho štěstí
O první body britského výrobce se ovšem v sobotu postaral zkušený Daniel Juncadella
V rámcovém programu vozil hosty BMW po Ringu sám Princ Leopold von Bayern, svého času výborný pilot prototypů
Vyhrál v sobotním dešti pro BMW první závod roku: Němec Wittmann
Re-start v neděli: Ještě se o vedení přetlačují Eng s Müllerem
V cíli se ovšem radoval senzační René Rast
V cíli se ovšem radoval senzační René Rast
„Herrenfahrer“ od BMW a jejich „nosiči přileb: Timo Glock a Bruno Spengler
Duvalovo uklouznutí a následující neutralizace do velké míry rozhodly o výsledku
Porsche pořád ještě staví své vývojové středisko. Mezi vjezdem do motodromu a tribunou Mercedes vzniká i nová testovací dráha této značky!
Zaplněné tribuny motodromu, to je už dávno pryč. V neděli se na DTM ovšem přišlo podívat kolem 20.000 fandů, což je na „moderní doby“ uspokojivé
Dlouho to vypadalo, že má dění v neděli jasně pod kontrolou: Philipp Eng (vlevo je bývalý mistr DTM, Martin Tomczyk) se ale nakonec nesměl radovat z vítězství…
Bruno Spengler s četnými vlivnými pány BMW na gridu
Jedním z mazáků DTM je Timo Glock
Na úvod DTM se přijel podívat i dřívější „König von Hockenheim F2“ Hans-Joachim Stuck
Dívčí šampionát W-Series měl v Hockenheimu své první vystoupení