Motorsport Monday CZ
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
Motorsport Monday CZ
No Result
View All Result

Marisa Ehret: Z gridu GT-Masters vystartovala k titulu Playmate roku 2020

Ještě před dvěma lety byla na první pohled jen jednou z mnoha krásek, které ve žluto-černém dressu pořadatele ADAC, uváděly vozy šampionátu GT-Masters na jejich startovní místa. Od té doby se ovšem v životě vyučené nákupčí v automobilovém průmyslu Marisy Ehretové hodně změnilo. Německý kultovní magazín Playboy udělal z 28leté hnědovlásky z Ansbachu u Norimberka svou Playmate měsíce květen 2020 – a nejpozději od té chvíle už Marisa není „jednou z mnoha“.

Pro do automobilového sportu zblázněné děvče s mírami a aurou filmové Divy to ovšem neměl být jediný vrchol roku. Následovaly další nabídky k focení, z nichž lze dva podařené projekty zvláště vyzvednout. Marisa, se kterou jsem se poprvé setkal ve Spielbergu roku 2019 (a naráz mi padla do oka) bude zdobit obálku velmi oblíbeného kalendáře firmy Liqui Moly pro rok 2021. Její fandové si ji jistě najdou i uvnitř tohoto barevného díla propagující zmíněnou německou olejárnu a dlouholetého velkorysého sponzora motorsportu. „Velkorysé“ obrázky Ehretové jsou tu tedy zcela na místě.

Nyní ale k absolutnímu „hitu“ v životě naší Grid-Girl: Coby Playmate měsíce se samozřejmě kvalifikovala pro volbu Playmate roku 2020 a v právě aktuálním lednovém čísle 2021 ji časopis společně s jejími soupeřkami představuje. Při focení na porýnském luxusním zámku Namedy (jižně od Bonnu) předvádí, že bude ve zmíněné soutěži hrát v lize Hamiltona, Verstappena a Leclerca – tedy úplně nahoře. Můj hlas již má…

Marisa je fandou motorsportu a tím tedy „jednou z nás“ a pokud ji také vidíte jako hodnou Playmate roku 2020, tak máte možnost, jí pod https://www.playboy.de/pdj-wahl dát i Váš hlas.  

Začátkem prosince jsme se s Marisou pobavili o „ztracené sportovní sezoně 2020“, jejích svěžích zkušenostech a plánech do roku 2021.

Každý z nás nadšenců pro motorsport měl vlastní triky, jak přestát letošní problematický ročník. Jak jsi na to šla Ty?
Naštěstí jsem měla tolik co dělat v modellingu, že jsem kolikrát byla ráda, dát si závody jen útulně jen tak před televizí.

Jak vlastně měl vypadat Tvůj kalendář pro rok 2020 a jak jsi se dozvídala o změnách?
Plánem bylo, být téměř u všech závodů ADAC-GT Masters v roli Grid Girl. O odřeknutí jednotlivých podniků mne vždy informovala má agentura. Jeden po druhém… Nejdříve hlásili jen nové termíny, pak odřeknutí naší účasti vůbec… Byla jsem z toho opravdu hodně smutná, protože mě tato práce nesmírně baví.

Které šampionáty jsi letos sledovala zvláště pozorně?
Nejvíce pozoruji vývoj a výsledky ADAC-GT-Masters a DTM.

Když si odmyslíme relativně fádní vývoj šampionátu F1, ve kterém se Hamilton již po Xté stal mistrem – co Ti šlo hlavou při těžké nehodě Grosjeana v Bahrajnu?
Zprvu jsem se strašně lekla. Pak jsem jen doufala, že se jezdci nic vážného nestalo. Myslím, že záchranáři a i lidé, kteří se o bezpečnost v motorsportu starají za kulisami, náleží velká pochvala.

V hlavním povolání jsi nákupčí v automobilovém průmyslu. Jaký je Tvůj postoj k elektrifikaci silničního provozu a jaký má vliv na chod Tvé firmy?
Zabýváme se především prodejem vozů VW. No a právě VW zrovna ruší své sportovní aktivity, aby se soustředil na projekt elektromobility… Myslím, že lidi pojí k této nové technologii zatím především vrozená zvědavost. Přesný postoj k tomu nemám, jen napjatě sleduji, co budoucnost přinese…

Letos jsi neměla úspěch jen jako Playmate. Roku 2021 budeš zdobit i obálku kalendáře firmy  Liqui Moly. Nastal kontakt k této olejárně díky Tvým aktivitám ve sportu? Jak proběhlo focení?
Vedle projektu s Playboyem jsem na tohle focení zvláště hrdá. Právě jako člověk integrovaný do automobilového průmyslu to považuji za ohromnou čest, být na coveru tohoto kalendáře. Producentka toho díla mne oslovila přes instagram. Fotili jsme pak jeden den v Mnichově a byli tam k nám strašně milí. Každá modelka dokonce dostala vlastní župan Liqui Moly s vyšitým jménem! Nosím ho doma téměř každý den a jsem na něj – jak řečeno – moc hrdá. Pro mne je to opravdu uspokojivý pocit, když vidím ten kalendář s mými fotkami viset v autodílnách…

S jakými reakcemi jsi se setkala po vydání květnového Playboye?
V regionu mého bydliště byl během dne do posledního kusu vyprodán. Sama jsem musela objet nejméně pět benzínek, než jsem jeden kus sehnala. Hodně lidí mne poté pozitivně oslovilo. Poznávají mne nyní i na ulici a chtějí fotky nebo autogram. Absolvovala jsem pak mnoho rozhovorů s novinami a pro rádio. Byl to opravdu bláznivý pocit být najednou tak známá – pomalu jsem si ale zvykla.

Na lednovém čísle Playboye jste pracovali v podzimním Německu – a to i venku. Jak jsi se vyrovnala s tímto „povětrnostním“  rozdílem oproti dřívějšímu shootingu v Kalifornii?
Někdy mi byla skutečně pěkná zima… Obětavě se o nás ale starali. Skutečnost, že fotili hned sedm Playmates najednou, byla pro mne něco zcela nového. Už to samo o sobě mě ale často hezky „ohřálo“… 😉

V oficiálním Playboy-videu říkáš, že se k vám na zámku Namedy chovali „jako k princeznám“?
Je to opravdu výstižné. Byl tam přítomen ohromný štáb od vizažistů až po stylisty, kteří se starali o naší pleť a vlasy. Takový luxus bych měla ráda každé ráno…

Znala jsi některá z ostatních děvčat?
S mnohými z nich jsme měli již před focením kontakt přes  Instagram nebo WhatsApp. Alonu (Miss září 2020) jsem dokonce znala i osobně z voleb Miss Nigrin.

Jaká mezi vámi vládla nálada – jste přeci především soupeřky o ten prestižní titul Playmate roku?
Věř mi, že byly všechny ostatní Playmates moc milé. Každá z nás sice ztělesňuje svůj vlastní zvláštní typus, bylo to ale hezké, být pohromadě s lidmi, kteří mají stejné zájmy. Při focení jsme se i tělesně dost přiblížili, jak každý může posoudit. Nálada zůstala vždy krásná a konkurenční boj jsem skutečně nikdy necítila.

Co by eventuální titul Playmate roku 2020 na Tvém životě změnil? Dostane vítězka nějaké materiální ceny a bude mít oproti Playboyi jisté reprezentační závazky?
Ano, titul může znamenat reprezentaci Playboye pro celý další rok. Znamená to pozvánky k několika pěkným akcím. Není to ale závazné. A ceny? Ano, něco se dá vyhrát, musím ale přiznat, že ani nevím, co pro tenhle rok vypsali. Nepovažuji to prostě za důležité. Jde mi především o tu ohromnou čest, získat titul a smět ho celý rok prezentovat. RK: A co Tvé sportovní plány do roku 2021? Uvidíme Tě opět na autodromech?
ME: Strašně ráda bych se zase zúčastnila závodů – pokud to Corona dovolí. Doufám, že se situace co nejrychleji znormalizuje a všichni se zase uvidíme na trati!

Text a foto: Roman Klemm

Předchozí článek

Imola, Monako, Nürburgring a další – tohle jsou největší historické motoristické akce roku 2021

Další článek

Poslední „Servus“ klasickému týmu Schnitzer-BMW

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}