Motorsport Monday CZ
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
Motorsport Monday CZ
No Result
View All Result

Pozor soutěž! Vyhrajte knihu Romana Klemma „Hrdinové Formule 1, osm nesplněných snů“

Milý čtenáři, vyhlašujeme soutěž o novou knihu Romana Klemma, „Hrdinové Formule 1, osm nesplněných snů“. Aby jsi se dostal do slosování, stačí odpovědět tuto jedinou otázku: Kdy a kde vyhrál Patrick Depailler svou první Grand Prix F1? Uzávěrka odpovědí je 10. prosince 2022. Jako malou pomoc Ti nabízíme krátký výňatek z knihy:

„Pro neděli mám dva favority – Nikiho a Patricka,“ věštil v sobotu večer Ken Tyrrell a mnozí to považovali jen za jakousi verbální podporu jeho pilota. I pátý Depailler totiž ztrácel na Michelinem vyzbrojeného polemana Reutemanna 0,8s a v neděli jistě nepatřil do neužšího kruhu favoritů. Bylo zataženo a krátce před startem, který byl stanoven na 15:30h začalo lehce kapat. Počasí se ale umoudřilo a když už toho pamětného dne neobdařilo Cote dˇAzur sluncem, tak mu alespoň darovalo suchý závod. Závod, ve kterém Reutemann svou výhodu zahodil hned na startu. Byli tu ovšem dva piloti, kteří na rozdíl od Argentince vyrazili jako rakety: Watson se katapultoval do vedení následován senzačně reagujícím Depaillerem. Za nimi vzal Lauda francouzského miláčka publika do „kleští Brabhamů“. A pak následovala velká cena s opravdu velkým „V“. První tři si kolo za kolem nedarovali ani centimetr. Patrick tlačil na Johna, Niki tlačil na Patricka. Prvním, kdo zakolísal, byl Ir. Tempo totiž nevydržely jeho brzdy a v 38 kole to Watson prostě neustál před šikanou a letěl rovně do bezpečnostní zóny. 37 kol před koncem se tedy Depailler ocitl v čele. Čekal “věčného smolaře” s Laudou v zátylku stejný osud jako v Kyalami, nebo se mu konečně podaří nemožné…? Patrickovy šance se výrazně zlepšily o sedm kol později, když Lauda zavítal do boxů k výměně měknoucí pneumatiky. Teď tedy vedl s velkým náskokem na Watsona. I když Lauda zezadu předvedl jednu z nejlepších stíjhacích jízd své kariéy, byl v cíli nakonec 22s za šťastným vítězem Depaillerem. Jindy tak flagmatické francouzské publikum zpívalo radostí a vítěz Grand Prix de Monaco shrnul svůj největší den v kokpitu takto: „Před závodem jsem si docela věřil. Naše auto sedí s plnou nádrží výborně a věděl jsem, že úvodem budeme velmi rychlí. Také naše volba pneumatik trefila přesně do černého. Na levé straně jsme nazuli dost tvrdou, vpravo měkčí směs. Všechno sedlo perfektně. Teprve když jsem pak měl ten velký náskok, tak jsem si začal dělat starosti, jestli se zase něco nepokazí. Teď, když jsem konečně vyhrál, tak se docela divím, jak lehké to někdy je.“

Pokud možno správnou odpověď na soutěžní otázku pošlete na mail: dom.press@seznam.cz

Text a foto: Roman Klemm

Předchozí článek

Thajský jezdec F4 Nandhavud Bihirombhakdi: Příští rok budu pod ohromným tlakem

Další článek

Kvalifikace F2 v Emirátech: První startovní řada pro DAMS, do boje jde i Charouz Racing System

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}