Motorsport Monday CZ
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
Motorsport Monday CZ
No Result
View All Result

Šampionát F2 pokračoval v Rakousku: Takto z pohledu PHM Racing by Charouz

Že budou po sedmi podnicích, tedy po 14 závodech šampionátu FIA Formule 2 jako jediný tým pořád ještě bez bodů, to si Antonín Charouz, Bob Vavřík a nový majitel týmu Paul Muller začátkem roku asi nemysleli.

Realita je ovšem taková. Také ve Spielbergu chyběla čeko-německé organizaci ona špetka štěstí, kterou konečně ve Formuli 3 našla. Přitom příprava týmu je samozřejmě naprosto profesionelní. Například jednička Roy Nissany je v kokpitu dlouho před závody, jak je vidět ve fotogalerii. V sobotním sprintu chyběly izraelskému jezdci k prvnímu body zase jen dvě místečka. To Brad Benavides letos zatím nedokázal přesvědčit. Přišel postup do F2 pro relativně nezkušeného Američana příliš brzy?

Text a foto: Roman Klemm

Předchozí článek

Spielberg skrýval z pohledu PHM Racing by Charouz dvě velké novoty

Další článek

IndyCary v Torontu: Lundgaard triumfuje k radosti Bobbyho Rahala

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}