Motorsport Monday CZ
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
Motorsport Monday CZ
No Result
View All Result

Seriál F2 pokračuje v Baku: Charouzův tým chce dosáhnout na body

SAKHIR (BH), 20-23 March 2018: F2 Test 2018 at Bahrain International Circuit. Antonio Fuoco #21 Charouz Racing System. © 2018 Sebastiaan Rozendaal / Dutch Photo Agency

SAKHIR (BH), 20-23 March 2018: F2 Test 2018 at Bahrain International Circuit. Antonio Fuoco #21 Charouz Racing System. © 2018 Sebastiaan Rozendaal / Dutch Photo Agency

Už tento pátek se tréninky v Baku roztáčí další díl kolotoče jménem FIA Formula 2, který se opět jede jako doprovodný závod F1. Chybět u toho samozřejmě nebude ani Charouz Racing System. Historický první český tým v tomto seriálu jede do Ázerbajdžánu s jedním velkým přáním – prosadit se na bodovaná místa. Podaří se to?

Šest kilometrů dlouhý okruh v metropoli největší a nejlidnatější země Kavkazu je v několika věcech zajímavý. Jede se přímo v Baku, navíc proti směru hodinových ručiček. V sobotním závodě jezdci ujedou celkem 174 kilometrů, v nedělním sprintu na ně čeká 126 kilometrů. Baku City Circuit nabízí prakticky vše, co si jezdci, ale hlavně fanoušci, mohou přát. Ryze technické pasáže, kdy se monoposty dostanou do starého města střídají rovinky, kde se dá poměrně snadno předjíždět. Proto je velmi pravděpodobné, že klíčem k úspěchu bude optimální nastavení vozů a nuda rozhodně nehrozí.

Charouz Racing System tak čeká velká výzva, což dobře ví i majitel stáje Antonín Charouz. „Po prvních závodech v Bahrajnu jsme udělali velký kus práce. Všichni tvrdě pracovali a věříme, že v Baku uděláme dobrý výsledek.“ Oba jezdci, tedy Louis Delétraz a Antonio Fuoco, byli několik dní v Praze, aby měli co největší přehled o tom, co se v týmu děje a mohli se přímo zapojit do nastavení monopostů. Také trénovali na motokárách v pražské Praga areně v Počernicích. „Baku je sice relativně nová trať, přesto jde o velmi pěkné místo. Souhlasím s tím, že nastavení vozu bude nejdůležitější, proto jsme na tom nejvíce pracovali,“ potvrdil šéf týmu Bob Vavřík.

Piloti stáje neskrývali po Bahrajnu zklamání, teď si chtějí vše vynahradit. „Baku je vzrušující okruh, hlavně díky jeho rychlým rovinkám. Během volných tréninků je důležité pochopit chování vozu a využít toho v závodě,“ uvažoval Ital Fuoco. Jeho Švýcarský parťák souhlasně přikyvoval. „Každý den se o našich autech učíme něco nového. V Bahrajnu nevydržely pneumatiky, v Baku už by se to stát nemělo. Tento faktor by tedy mohl být ze hry a věřím, že zaútočím na bodovaná místa,“ přeje si Delétraz. Pokud chcete vidět, jak si nejen česká stáj povede, máte šanci. Přímý přenos prvního závodu začíná na stanici Sport 1 v sobotu v 10. hodin. Nedělní měření sil pak můžete sledovat na stanici Sport 2 od 11. hodin. Live timing najdete zde: http://www.fiaformula2.com/Live-Timing/.

Foto: Dutch Photo Agency a archiv CHRS

Poslední úpravy a jde se na věc
Louis Delétraz měl v Bahrajnu k bodům blíže, než jeho italský parťák
Antonio Fuoco neskrýval po závodech v Bahrajnu zklamání
Jak si jezdci české stáje povedou ve druhém závodním víkendu?
Nastavení vozu bude alfou a omegou závodů v Baku
V českém týmu panuje dobrá nálada
Tým se sešel v Praze nejen kvůli práci, ale i relaxu
Předchozí článek

Sestřihy z Mistrovství světa v rallycrossu na SPORT 5

Další článek

Alonso ví, že v Baku to žádná sláva nebude. McLareny na nejlepší nemají

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}