Je ošklivé, nemáme ho rádi. Asi tak zněl vzkaz fanoušků vedení Formule 1, když se po dlouhých třiadvaceti letech vyměnilo logo. Jenomže tím to zdaleka nekončí, teď je na světě další, mnohem závažnější problém.
Majitelé Formule 1 mohou nad nářky fanoušků mávnout rukou. Lidé jsou od přírody zvyklí kritizovat a remcat a těžko předpokládat, že by se kvůli novému logu přestali na závody dívat. Co na tom, že náhodou opravdu mají pravdu a staré logo bylo mnohem hezčí. Nesporným faktem je také to, že na něj věřejnost byla zvyklá. A cokoli nového budí emoce. V tomto případě tedy většinou negativný. Ale to nejhorší teprve přišlo a těžko to půjde nechat jen tak „vyšumět“.
Stalo se totiž to, že firma 3M, kterou pravděpodobně sice nikdo nezná, ale to je teď úplně jedno. Tato společnost si totiž u amerických úřadů už 20. února 2017 zaregistrovala logo velmi podobné tomu, které představila Formule 1. Má jít o kompresních kalhot a zdravotních bandáží Futuro. Takže klidně může jít o porušení ochranné známky a v takovém případě by se vlastník Formule 1 zřejmě pořádně prohnul. Právníci „postižené“ společnosti už prý případ řeší.