Motorsport Monday CZ
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
  • HOME
  • Formule
  • Cestovní vozy
  • Rallye
  • Ostatní
No Result
View All Result
Motorsport Monday CZ
No Result
View All Result

Zemřel někdejší šéf Ferrari Sergio Marchionne

Svět Formule 1, ale vlastně nejen jej, dostihla velmi smutná zpráva. V šestačedesáti letech zemřel šéf koncernu FCA a také Ferrari Sergio Marchionne. Údajně po operaci ramene upadl do kómatu, ze kterého se už bohužel neprobral.

Je úplně jedno, jestli v seriálu nejrychlejších vozů planety fandíte Mercedesu, McLarenu, Renaultu, Ferrari nebo někomu úplně jinému. „Velký šéf“ odešel v Curychu a i když se na něj bude vzpomínat místy s rozporuplnými pocity, nedá se mu v žádném případě upřít, že měnil svět kolem sebe. Asi nejvýraznější změnou bylo spojení Fiatu s Chryslerem, v roce 2014 pak „nechal“ vzniknout automobilku Ferrari jako samostatný subjekt.

Marchionne plánoval svůj odchod na příští rok, osud tomu však chtěl jinak. Už před několika dny koncern FCA zveřejnil, že se mění jeho vedení, protože Marchionne není schopen práci dále vychovávat. To však ještě nikdo netušil, co se opravdu děje. Teď už je to jasné a všem pozůstalým nezbývá, než projevit upřímnou soustrast.

 

Předchozí článek

Charouz Racing System míří do Maďarska: Čeká se obrovské vedro a boj na ostří nože

Další článek

Jannes Fittje: Hungaroring je pro mě zákeřná trať

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

reklama
reklama
reklama
reklama
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

No Result
View All Result
  • HOME
  • Kontakt
  • Zásady cookies (EU)

Copyright © 2022 Motorsport Monday CZ, All Rights Reserved

Spravovat souhlas s cookies
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
Předvolby
{title} {title} {title}