DTM na Norisringu: Jak pan Bandoh rozesmál Gerharda Bergera
Ještě v sobotu ráno byla nálada v norimberském paddocku DTM velmi napjatá. Na 11:00h byla ohlášena tisková konference, při které chtěl Gerhard Berger představit další osudy tohoto dřívě tak populárního šampionátu. Počítalo se se vším a pesimisté mezi norimberskými organizátory se dokonce obávali, že své „německé Monako“ pořádaji naposledy.
Dřívější hvězda F1 Gerhard Berger ale nenastoupil, aby DTM pohřbil – naopak: Motoristickému světu ohlásil, že se mu přeci jen podařilo dohodnout spolupráci s promotéry a předsedou japonského šampionátu GT panem Masaaki Bandohem. Roku 2019 pojedou dva společné závody a od sezony 2020 oficiální šampionát se stejnými technickými předpisy.
Kritikové sice vidí v tomto řešení další finanční Harakiri, na DTM a její budoucnost ovšem alespoň na čas zase vysvitlo slunce.
Vedle Japonce Bandoha a Gerharda Bergera, jenž znovu nalezl svůj úsměv, mohl člověk na území bývalých Reichspartetagů kolem DTM vidět a zažít i toto…
Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb.
Nutné
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.